Tuesday, February 21, 2012

Achizitii(5)

Nu am mai dat importanta acestei rubrici din lipsa timpului datorata sesiunii stresante prin care slava domnului am trecut si de ea.In decursul timpului pierdut printre foi,cursuri si seminari am strans o micuta avere pt setea mea de lectura si nu numai.Va voi prezenta in continuare ce carti+inca doua lucruri dragi mie mi-am luat/primit in ultima vreme.


Revlon Colorsilk...pur si simplu o ador iar nuanta e castaniu roscat intens(alt roscat la oferta nu mai era:( )

Chalon galben...o aroma care ma face sa visez
abia astept sa o savurez...luata impreuna cu revista Joy din Martie
Castigata la concurs impreuna cu revelatii pe blogul Booktown lover
Primita de la colaboratori mei de suflet libraria online Libris
castigata impreuna cu Tradari pe Booktown lover

cumparata impreuna cu revista Bravo...ador coperta
luata cu revista Lumea Femeilor in una din escapadele mele departe de casa

primita in dar de la libraria copilariei mele libraria online Libris
Cam asta am adunat in ultima vreme,voi ce carti ati mai primit/cumparat +alte chestii dragute ce vi le-ati dorit demult?

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...