Thursday, February 23, 2012

Leapsa cu personalitate

Ca de fiecare data Diana imi ofera cele mai frumoase lepse asa ca nu voi pierde timpul si le voi completa.
I.
1.)5 lucruri/persoane care te scot din sarite:
-examenele
-frigul
-trezitul de dimineata
-oameni cu un milion de fete
-ignoranta oamenilor 
2.)5 lucruri /persoane care te calmeaza cand esti nervos/suparat:
-scrisul
-desenul
-mama
-prietenii(insa doar cativa)
-uneori muzica
3.)5 motive pentru care iti place iarna:
-atmosfera de basm
-sarbatorile
-cadourile
-o buna ocazie sa savurez o cana de ciocolata calda alaturi de o carte buna
-e deschis patinuarul
4.)5 motive pentru care vrei sa vina vara:
-caldura
-plaja/piscina
-excursiile pe munte
- serile pline de stele cazatoare
-vacanta
5.)5 lucruri care le-ai invatat de la prieteni tai:
-sa nu judec dupa aparente
-sa am mai multa incredere in mine
-sa nu ma dau batuta niciodata
-sa nu imi pierd zambetul in vreme de criza
-sa nu uit niciodata ca intai trebuie sa ma iubesc eu apoi ceilalti



II.Jocul amintirilor

1.)5 cuvinte care iti sunt dragi:
1.Tata-va fi mereu o amintire pe care o voi purta neincetat in inima mea,a fost si este erou meu de la care am invatat sa traiesc fiecare clipa ca si cum ar fi ultima.
2.Iubirea-de iubit am iubit,sa fiu iubita e alta mancare de peste si aici nu bag mana in foc ca am fost iubita...insa astept inca persoana aceea care ma va iubi si o voi iubi.
3.Mama-singura persoana care in momentul de fata mi-as da si viata,o apar de rautatile vietii cu dintii pentru ca ea e tot ce mai am in momentul de fata
4.Copilarie-da,atunci eram fericita cu adevarat...acum doar ma amagesc singura
5.Prieten-si nu ma refer la iubit,e un termen general mi-e dor de vechii prieteni si le multumesc celor noi,iar ca prieten=iubit...mda uneori imi lipseste acel specimen masculin care sa isi rupa putin din timpul lui pentru a-l petrece in compania mea.

Cine nu a completat aceasta leapsa si doreste sa o completeze vi-o daruiesc cu mult drag.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...