Wednesday, February 1, 2012

Scrisoare catre tata

Draga tata,
A trecut un an de cand ai plecat,un an plin de lucruri bune insa si lucruri mai putin bune.Anul asta mi-ai lipsit cum nu mi-ai lipsit niciodata insa stiu ca acum nu poti veni si ma doare ca stiu ca durerea trebuie sa mi-o alin singura.
Asa cum ti-am promit,am invatat si am ajuns studenta,visul tau de cand eram micuta sa ma vezi studenta,insa tu nu ai apucat sa iti vezi visul,te-ai grabit.Stii ce imi ziceai cand eram mica,tu nu ma vedeai doctor,ma vedeai inginera.Ei bine nici eu nu ma mai vad doctor,si eu ma vad inginera.Am suferit cand mi-am vazut visul spulberat insa cred ca asa este mult mai bine.Am atatea sa iti spun,s-au intamplat multe intr-un an.Mi-am pierdut inima inca o data si nu ai fost aici sa ma ti in brate cand ma inecam cu lacrimi,inca o data mi-am plans de mila si m-am ridicat.Mi-e dor de imbratisarile tale de urs care faceau sa imi treaca toata durerea pe care o simt,care imi aduceau zambetul pe buze.Mie dor de jocurile noastre,cand eu ma suparam si in 5 minute iti saream in gat.Tata mi-e greu fara tine insa inapoi nu poti veni stiu asta,dar nu ma pot obisnui cu gandul ca atunci cand o sa am nevoie de tine nu o sa fi langa mine.
Mama e bine,o intaresc in fiecare zi si mai mult,nu intelege de ce ai plecat daca o iubeai atat de mult,insa i-am spus ca intr-o si o sa inteleaga ca ai fost nevoit sa faci asta.
Tati stii,eu nu am cazut si m-am tinut tare sa te fac mandru insa mi-e tot mai greu sa fac asta singura,mi-e greu sa am un zambet pe buze cand sufletul meu urla in mine de dor.Te rog din cand in cand vino si ia-ma in brate pentru ca fetita ta are nevoie de asta sa mearga mai departe.Te iubesc tati si mereu o sa te iubesc,de acolo de unde esti ai grija de mine si de mama si nu uita aici o sa fie mereu fetita ta.
Cu drag gogoasa ta(te iubesc mult).

1 comment:

  1. ffoarte frumos....in plus adooor melodia blogului...Evanescence? <3

    ReplyDelete

Un gand,o idee...