Sunday, February 5, 2012

Cu rasuflarea taiata(6)

Poze de care sunt foarte mandra si la care tin foarte mult.Sunt parti din mine,din viata mea si sunt amintiri ce imi insenineaza ziua atunci cand totul devine gri si monoton.
rosu aprins...

leaf

only a butterfly

dimineata,balta,peste...

you know my heart is like a rock....

the last one...
o ciurda de porumbei:))

you are just a ghost now..

Alle Träume sterben....

sufletul si el facut scrum...

a painful smile....

anything but love...
te busque...

what is the most important thing in life?Love or coffee?

here kitty kitty

once upon a spring...

parul iti miroase flori si a fructe
just memories...

wanna be black rose...

frumusetea se tine in sticlute mici

honey I'm home...

I have a black heart...

bubble<3
lemon flower<3

this is my world...
once upon a time...
a vampire or just me....

2 comments:

  1. Va, dar chiar sunt superbe pozele!!!!!Imi plac toateeee!!:*

    ReplyDelete
  2. I know them, I know them! Superbe, la fel ca si tine! Te-am pupacit!

    ReplyDelete

Un gand,o idee...