Thursday, February 16, 2012

Primul meu premiu!!!


Este primul premiu pe care il primesc asa ca sunt entuziasmata.Impreuna cu el a venit si o leapsa pe care o voi completa acusica.Multumesc mult Diana.

1.Aminteste-ti persoana care ti-a dat premiul printr-un link catre blogul ei:
Multumesc Didy mult pentru premiul si apreciez ca si blogul meu a fost complimentat. 

2.Raspunde la intrebarile ce insotesc premiul!Baietii nu trebuie sa raspunda la punctele a si b daca nu vor!

a)Care este produsul de machiaj preferat?
Nu e greu de ales ce nu lipseste niciodata din ritualul meu zilnic este tusul de ochi,lichid sau gel el exista parca tatuaj mereu cu mine:)).

b)Care a fost trendu-l preferat in 2011?
Nu am un trend preferat ma imbrac cum ma simt eu bine,nu prea tin cont de ce se poarta sincer.Stilul meu este unul foarte amestecat depinde de starea pe care o am.

c)Care este desertul tau referat?
Avand in vedere ca mama face niste prajituri ca sigur mai ceri o portie,cred ca voi opta pentru ceva usor si super bun si anume tarta cu afine.

d)Culoarea preferata?
Sunt culori la mine si da stiu ca negrul este o non-culoare insa greseala mea pt mine e culoare:))+rosul...mult rosu:">

e)Care este prenumele tau?
Elena-Larisa,insa prefer sa mi se zica Larisa,Lary,Chucky

f)Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?

 O ador iar clipul este atat de trist.Imi place Bosquito si tare as vrea sa ajung la un concert de-al lor numa sa vina in Bv.:-<

g)Pisici sau caini?
Intai pisici(am una) apoi caini.

3.Spune ceva ce nu ai mai spus nimanui pe blog?
I'm in love with an alien....nu am mai spus la nimeni pana acum insa prima mea sesiune a fost un succes am luat si ultimu examen:D

4.Premiaza cate bloguri crezi tu ca merit acest premiu.
Cred ca majoritatea blogurilor au primit acest premiu asa ca cine nu l-a primit il rog frumos sa il ia:*


1 comment:

  1. Multumesc mult ca ai completat leapsa! Mai am inca doua la mine pe blog, daca doresti desigur. Ma bucur sa aud ca ai terminat cu bine sesiunea. Deci nu ne mai intalnim la toamna, ha? :)) Felicitari!
    Sper sa ne vedem cat de curand. Eu abia am venit de la Bucuresti, am fost la control.
    Pupici si numai bine tie si mamei tale!

    ReplyDelete

Un gand,o idee...