Monday, September 19, 2011

Achizitii(2)

Azi am fost sa imi ridic cartile mele pentru luna septembrie de la sponsorul blogului si anume Libraria Online Libris.Trebuia sa le iau vineri dar nu ajunsesera asa ca le-am luat azi.A fost o surpriza totala pentru mine ca nu stiam ce carti imi vor trimite asa ca mult mai bucuroasa si nerabdatoare am fost.
Cartile pe care le-am primit mi se par superbe,mai ales ca una mi-a fost recomandata de mama,care a citit-o acum multa vreme si ma facut curioasa despre ce este vorba.Prima carte care am primit-o este:
-Femeia in alb de Wilkie Collins,am auzit o gramada despre ea si s-ar putea sa ma bat pe ea cu mama care sa o citeasca prima.
Iar a doua carte este:Drumul de Cormac McCarthy,am vazut filmul,mi-a placut am vrut sa vad cum este si cartea.
Le multumesc foarte mult celor de la Libris pentru sansa oferita si sper ca colaborarea nostra sa decurca asa cum a decurs si pana acum.




Voi ce carti ati mai citit in ultima vreme...au abia astept sa citesc cartile.Pana cand imi voi spune parerea despre cartii va voi lasa o melodie care sa va incante urechile.

3 comments:

  1. Frumoase cartile, sa le citesti cu placere. Poate mi le imprumuti si mie sa le citesc, dupa ce se termina
    "razboiul" intre tine si mama ta. :X

    ReplyDelete
  2. desigur...mai intai sa vedem cine castiga:))

    ReplyDelete
  3. felicitari pentru ele si ce sa-ti mai spun sanatate!

    ReplyDelete

Un gand,o idee...