Wednesday, September 28, 2011

Giveaway THBoxes International

This giveaway is International so if you want to participate use translate!XoXo
V-am promis o surpriza asa ca e timpul sa o dezvalui:).
Cu ocazia dobandirii a peste 100 de oameni dornici sa afle noutatile de pe blogul meu m-am hotarat sa fac un concurs cu ajutorul celor de la THBoxes carora le multumesc pentru sansa acordata.Premiile pe care le puteti castiga sunt alese de voi,asa ca fiecare isi poate alege alege premiul.Iar numarul premiilor voi il determinati prin numarul inscrierilor,de exemplu daca s-au inscris 100 de oameni vor fi 10 premii.
Regulile sunt simple si o parte din ele au fost stabilite de cate sponsor.
Reguli:
Cele stabilite de sponsor(OBLIGATORII):
1.sa va faceti cont pe www.thboxes.com
2.sa dati like pagini THboxes
3.sa postati pe twitter/facebook/blog despre site si despre acest concurs 
4.sa raspundeti la intrebarea "de ce va plac bijuteriile thboxes?"pe mailul 
scrumdevise7@ymail.com
5.regula stabilita de bine si este Obligatorie:sa imi urmariti blogul prin GFC
Cele stabilite de mine(OPTIONALE):
6.sa postati pe blogul vostru in cadrul postarii despre concurs poza cu bijuteria care vi-o doriti+2 intrari.
7.sa postati bannerul concursului pe blog.+3 intrati
8.sa va abonati prin e-mail la blog.+3 intrari
Pentru a va inscrie la concurs o sa va rog sa completati formularul de mai jos.Concursul incepe astazi 28.09.2011 si tine pana pe 28.10.2011.

Acestea toate fiind spuse va urez succes si sper sa am cat mai multi participanti pentru cat mai multe premii.
Ps:Celor care au participat la concursul meu anterior pentru pensula Sigma au din start dupa ce se inscriu cu regulile obligatorii 3 sanse pentru ca nu uit ce le-am promis:-).
                           Succes dragele mele si va astept cu drag la concurs!





3 comments:

Un gand,o idee...