Wednesday, September 14, 2011

Jurnalul unei fantome-partea a IV a

Data trecuta v-am povestit despre cum am ajuns in liceu si cum din cauza chimiei am avut si eu o clipa de faima si cel mai important v-am povestit un pic despre Victor,baiatul popular,dupa care toate fetele tanjesc si care s-a uitat la mine,o anonima.Dupa ce antrenorul mi-a spus care e treaba cu el,m-am dus la el si i-am reprosat ca eu eram doar de fatada si ca defapt umbla cu fosta lui prietena,care ii daduse papuci.Cum era de asteptat a negat,mi-a zis ca astea sunt doar in capul meu si sunt o simpla amarata care s-a bucurat un pic de faima din cauza ca am umblat cu chipesul scolii.
Ce credeti ca am facut dupa?Ei bine am inceput sa plang si i-am spus ca fara mine e un ratat si ca antrenorul deja facuse demersurile pentru a-l da afara din echipa,dar putin ii pasa pentru ca mi-a aruncat in fata ca el cu toti bani lui,care defapt sunt al tatalui lui ar putea face sa dispar.Am disparut pana sa ma faca el sa faca acest lucru.
Toata cearta s-a uitat repede si am devenit cum spunea el,o anonima.A urmat sfarsitul clasei a 10 a in care am fost premianta ca in fiecare an.A urmat vacanta de vara in care m-am distrat copios impreuna cu Sara,Emma,Mason si Luis.Am fost la piscina,ne-am dus la lacul din apropierea cartierului,am fost cu cortul si am facut focuri de tabara unde spuneam povesti.Nici nu stiam ca va fi ultima mea vara ca si om,probabil ca de aceea m-am distrat asa de bine.Si a urmat inceperea anului scolar,clasa a 11 a,cu mult avant pot spune desi nu pentru mult timp o sa ma bucur de noul an scolar.In curand viata mea se va sfarsi si nimic din cum era inainte nu va mai fi.Va spus ca mi-e dor de tot,pana si de la Olivia,fata insuportabila sau de Piper ceea care a devenit in vacanta de vara una din cele mai bune prietene.Imi lipseste Mason si mor de dorul lui Luis,desigur mor la figurat pentru ca deja sunt moarta...Va urma sa va povestesc cum s-a petrecut accidentul si cauzele dar asta putin mai tarziu,acum trebuie sa ma duc sa ii spun noapte buna,dragului meu Luis.

4 comments:

  1. Foarte frumoasa si partea aceasta. Astept continuarea. Pupici.

    ReplyDelete
  2. asteptam continuarea...fain blog:X<3
    te pup>:D<:*

    ReplyDelete
  3. foarte frumoasa partea asta trebuie neaparat sa o citesc pe urmatoarea

    ReplyDelete

Un gand,o idee...