Friday, October 26, 2012

Ce primeste un copil mic?

http://nemirabooks.ro/wp-content/uploads/2012/10/Cimitirul-animalelor.jpgO jucarie noua.In cazul meu o carte dupa care tanjesc de vreo 3 ani.Am turbat efectiv cautand-o si desigur negasind-o.
Insa dupa cum stiti SuperBlog de anul acesta a avut o proba ceea avea ca sponsor pe cei de la Nemira asa ca din intamplare sau nu am ajuns pe site-ul lor.Si am avut surpriza de proporti cand am vazut Cimitirul animalelor de Stephen King pentru care eram in stare sa dau oricat.Am gasit-o si la reduceri insa pe moment nu aveam nici un buget asa ca un bun prieten a vazut cat de entuziasmata eram si ma ajutat.Sincer ii multumesc de un catralion de ori pentru gestul facut a fost frumos si inca o data mi-a aratat ca ma pot baza pe el.
Te a.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...