Sunday, October 7, 2012

Stilul meu (proba 2)

Nu am un stil anume la imbracaminte,desi mereu am fost intrebata cum imi aleg hainele.Le aleg daca imi plac nu neaparat ca sunt din nu stiu ce "moda",prefer de multe ori hainele comode in detrimentul celor la moda.Pot spune ca am un anumit fel de imbracaminte adica duce un pic spre genul rock insa nu exagerat.
Insa am haine in toate nuantele posibile si cam toate stilurile asa ca nu ma pot definii clar cum ma imbrac.
Am citit recent ca s-a lansat o noua colectie la Real,o colectie proprie si am si gasit cateva articole dragute pe care o sa vi le prezint si voua.Colectia se numeste Designers,este marca proprie,iar produsele sunt unele incantatoare potrivite pentru orice persoana,de la cei mici pana la cei mai mari.Puteam alege intre haine casual pana la haine office atat pentru barbati cat si pentru femei.Copilasi de a semenea au de unde alege si cei mai mari insa si cei micuti.Colectia este vasta,in culori tomnatice numai buna pentru acest sezon.
In continuare as vrea sa va las cateva imagini cu articolele ce mi-au atras atentia si care sincera sa fiu mi le-as dorii in garderoba mea.


Rochitele mi se par geniale,versatile,potrivite pentru toamna.Nu sunt nici foarte elegante insa nici foarte casual,perfecte pentru o zi la facultate.De fel nu port rochii insa acestea doua si-ar primi loc bine meritat la mine in dulap.Jacheta este perfecta,din poza deja simt cat de calduroasa poate fi.Am jacheta de piela insa este "roscata"...vreau si una neagra iar aceasta este atat de frumoasa.
Si voi puteti sa va gasiti stilul potrivit pentru orice anotimp numai la Real.
Articolul a fost scris pentru SuperBlog 2012

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...