Sunday, October 21, 2012

Un VIP oarecare (proba 8)

http://super-blog.eu/wp-content/uploads/pb-vip_female-edt-+-splash-250x250.jpgNoapte,frig,o luna uriasa pe cer si o picatura din parfumul cu aroma de VIP...Asta e tot ce ma transpune intr-o lume paralela in care baiatul pe care trebuie sa-l am in mai putin de 24 de ore.Nu e o vedeta e un baiat misterios care ma fermecat cu o singura privire iar acum eu trebuie sa-l prind in vrajile mele intr-un timp scurt.Atat va tine vraja mea 24 de ore pe urma voi reveni eu,o simpla fata la care el probabil nu se va uita nicicand.
O data atinsa de parfumul senzual ce ma face sa ma simt o vedeta,ma face sa ma simt ca pot face tot ce am in minte imi voi lua rochia cea neagra si voi trece la atac.
Covorul rosu este inaintea ochilor mei,iar aparatele fotografilor te atrag magnet,eu sunt cea fotografiata,eu sunt cea care sunt in centrul atentiei,iar el e dupa toti acei oameni agasanti cu aparate care spera sa smulga mai mult de cat un zambet,vor o bucatica din tine.Stiam ca voi trai asta doar 24 de ore pe urma totul va reveni la normal.
Sala mare,plina de oameni care mai de care mai cunoscuti,iar el,baiatul misterios la bar savureaza o bautura rafinata si scaneaza incaperea.Privirea i se opreste pe singura roscata din incapere,rochia neagra ii sta mulata pe trupul voluptos,iar parul roscat i se revarsa cascada peste spatele arcuit ce ii da o senzatie de caldura placuta.Singura roscata eram eu,iar el in clipa urmatoare se indreapta spre mine cu pasi saltati si cu ochii flamanzi.Am ramas cu ochii mari de uimire cand ajuns la mine s-a invartit in jurul meu si ma prins de gat si ma sarutat.Fara sa imi spuna nimic m-a luat de acolo si am plecat unde am vazut cu ochii.Intr-un final am ajuns pe un deal si ne-am asezat sa privim stelele.L-am intrebat ce la facut sa vina la mine,iar el nu a stiut ce sa imi spuna,mi-a spus ca parfumul meu este magic,iar parul roscat l-a uimit pe loc,e ceva special.
Timpul e pe sfarsite iar eu am adormit in bratele lui puternice,parfumul meu a facut minuni,am ajuns cu el,misteriosul meu care in viata reala pentru el nu as exista...
E dimineata iar cele 24 de ore au trecut insa eu nu m-a trezit intr-un pat gol si rece ca de obicei.M-am trezit langa VIP-ul meu fara nume,un VIP oarecare,pe care parfumul la vrajit insa vraja s-a dus iar el a ramas cu mine cea reala.
Articol scris pentru SuperBlog 2012

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...