Sunday, October 14, 2012

Prima carte de la Nemira (proba 4)

Îmi aduc bine aminte de prima carte de la Nemira,am câştigat-o la un concurs si dacă nu mă înşel a fost chiar primul premiu câştigat pe un blog.Prima carte citita Nemira este  Carrie de Stephen King.Sunt fană King aşa că m-am bucurat foarte mult.
Nu a trecut mult,anul trecut am citit-o aşa că spre ruşinea mea până atunci nu citisem nici o carte Nemira.
Începând cu coperta care este cartonata ceea ce mi-a placut foarte mult,prefer cărţile care au coperta cartonata.Iar imaginea de pe coperta este una reprezentativă şi cei care ştiu in mare despre ce este vorba în carte o să o recunoască pe Carrie.
Traducerea este una foarte bună iar cartea in general este una foarte bună.
http://super-blog.eu/wp-content/uploads/logo_nemira_m.jpgPrima data am văzut filmul,neştiind ca este si carte,aveam vreo 15 ani şi pot spune că m-a marcat pentru că din nefericire şi eu am avut parte prin generală de glume proaste din partea unora care se credeau mai presus decât toată lumea.
Ideea principală a cărţii este telekinezia,folosirea ei,dacă se moşteneşte şi cum se controlează.Carrie este cea care deţine această calitate aşa că ea este personajul principal.


Carrie este fata de care toti din liceu îşi bat joc,pe care toţi o strigă “ciudato” şi care cu ajutorul puterii ei le face felul.
Povestea este prezentată din perspectiva trecutului,povestită de un reporter care a studiat îndeaproape cazul.
Dupa moartea lui Carrie si a mamei ei orasul a fost împânzit de reporteri doritori de un subiect incitant.Ceea ce au si gasit.
Dupa cum am spus m-a marcat pentru ca stiu cum e fi tinta rautatilor colegilor si mai stiu cat de greu e sa mergi in fiecare zi in mediul acela.Însă multumesc lui Dumnezeu totuşi nu am o mamă ca a lui Carrie,mama mea ma lua in brate si imi alina durerea,mama lui Carrie doar o facea să creadă că ea e de vină si e o păcătoasă.
Mi-a placut cartea si o recomand cu toata caldura tutor iubitorilor de acest gen.
În viitorul apropiat mai am o lista cu cateva carţi pe care intenţionez sa le achiziţionez si să le citesc .Acestea sunt:Cimitirul animalelor Stephen King,ca sa ramanem pe acelasi drum,Salem’s Lot tot de Stephen King,Colectia Dune de Frank Herbert,am citit foarte multe lucruri positive despre aceste carti insa niciodata nu am avut bugetul necesar sa le citesc.Pe langa acestea mai sunt multe altele insa prefer ca lista sa ramana deschisa sis a nu umplu postarea de cartile pe care mi le doresc pentru ca daca o sa incep cu greu o sa ma mai poata opri cineva.
Editura Nemira a luat fiinta in 1991,iar în cei 21 de ani şi-a pastrat faima si rafinamentul pentru autori cunoscuti si nu numai.A lansat o colectie ce a fost gustată de foarte multi cititori-colectia “Nautilus”.Intr-o singura idee,Nemira a îmbogaţit patrimonial cultural al Romaniei cu o multime de opera importante a unor autorii magnifici.
Editura Nemira este una din editurile pe care nu le-a descoperit de mult insa la care am gasit o multime e carti pe care mi le doresc si pe care sper sa le pot achizitiona.
Articol scris pentru SuperBlog 2012

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...