Tuesday, May 6, 2014

Angajatori de top.

Sunt in cautarea unui loc de munca. Da, am fost dat afara si acum trebuie sa ma angajez cat mai repede. Am inceput sa caut deja multe locuri de munca in domeniul IT pe net. Am dat peste zeci de site-uri de anunturi insa doar pe unul am gasit ce imi doream eu. Cei de la hipo sunt foarte buni cand vine vorba de oferte de munca. Am aflat de la un amic ca in fiecare an se organizeaza si targuri speciale de joburi pentru doritori. Cred ca o sa iau si eu parte anul acesta la un astfel de targ poate reusesc sa gasesc un job nou. Mi-ar placea sa pot gasi din nou un loc de munca stabil pe care sa il am o perioada lunga de timp. Iti recomand si tie sa intri pe site-ul celor de la hipo fiindca gasesti o multime de oferte. Aici au foarte multe joburi puse la bataie de marile firme de la noi din tara.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...