Tuesday, May 27, 2014

Pozele vechi trebuie sa stea intr-un album foto de calitate

M-a rugat bunicul sa ii fac si lui un album special cu toate pozele. Am ramas placut impresionat cand am vazut cat de multe poze poate sa aiba in colectia sa pe care a pastrat-o toata viata. Vreau sa ii fac un album special si personalizat pentru a-si pastra toate pozele in siguranta. Imi place sa fac numai lucruri bune si mai ales pentru bunicul meu care m-a crescut cand eram mic alaturi de bunica. Am gasit pe un site niste modele intersante dupa care pot sa fac si eu albume foto. Poti sa vezi colectia de albume foto pe site-ul celor de la cartuseria. Aici gasesti foarte multe modele interesante de albume foto pe care sa le folosesti pentru pozele de colectie. Imi plac foarte mult modelele de acolo si chiar o sa apelez la ei sa imi faca un album personalizat special pentru bunicul meu. Am reusit sa gasesc pe acest site si un distrugator documente foarte bun. Chiar as avea nevoie la firma de asa ceva ca sa pot distruge documentele pe care nu le mai folosesc. Zilnic se strang multe hartii si nu le putem arunca deoarece sunt multe informatii confidentiale. Cel mai bun este un distrugator de hartie care le face fasii si nimeni nu poate sa mai citeasca ce este pe ele. Chiar o sa comand si un astfel de aparat fiindca am mare nevoie de el. Oricum, pe primul plan este albumul foto personalizat pentru bunicul meu. Nu pot sa il mai aman.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...