Sunday, May 11, 2014

Fly, fly butterfly (NOTD)

Nici nu mai ştiu de când nu am mai postat un NOTD, am fost bolnavă şi numai chef să îmi bibilesc unghiile nu am avut. Dar este timpul să revin cu forţe proaspete şi să vă prezint o postare dublă, pe lângă manichiură vreau să vă vorbesc şi despre noile oje de la Oriflame din colecţia The One.
Am primit două nuanţe tare frumoase şi anume Orchid, o culoare care sincer eu dacă o vedeam în catalog nu mă încumetam să o cumpar, dar m-a dat gata, este prima nuanţă de roz pe care o ador, se vede atât de frumos pe unghii că numai la ele m-aş uita. Şi cea de-a doua nuanţă se numeşte Cappucino, un maroniu foarte frumos.
Pe lângă culorile fabuloase, ţine în medie 5 zile fără să mi se ciobească, acum nu ştiu daăa e din cauză că la mine au fost mai multe straturi pe vârf sau aşa de bună este oja. Un alt avanjat este timpul de uscare, unul relativ scurt faţă de alte oje, acoperirea se poate face şi dintr-un sigur strat însă eu prefer veşnicele două straturi.
După cum am spus cele doua oje fac parte din colecţia The One, în catalogul 6 nu sunt dar presupun că vor aparea în catalogul 7, nu sunt sigură. Din câte am tras cu ochiul fac parte din gama Ultra rezistenţă, deci îşi merită locul pe deplin.
Cât despre NOTD am încercat să mă joc cu cele două culori şi să fac o aripioară de fluturaş pe unghii. Pe lângă cele doua culori am mai folosit şi o ojă albă.


Sincer abia aştept să apară în cataloage şi să văd ce nuanţe mai sunt pentru a mi le lua, per total sunt foarte mulţumită de oje. Vouă cum vi se par? Aşteptaţi să le încercaţi?



No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...