Friday, May 16, 2014

Un Danone virtual.

DANONENu ştiu voi, dar eu de când mă ştiu consum iaurturi Danone. Când eram micuţă eram fană Danonino, mai ales cel cu banane, îl savuram într-o clipită. Apoi am crescut şi a apărut Actimel, câte unul în fiecare zi mă păzea de răceli.
Au trecut mulţi ani de când sunt clientă fidelă Danone. Aşa că cei de la Danone ne oferă informaţii interesante despre fiecare iaurt în parte pe noul lor site.
Am aflat pe de site istoricul acestei firme, am aflat că există din 1919, deci este un veteran apreciat în domeniul lactatelor. Pe lângă istoric, aflăm cum produc ei iaurtul, grija pe care o poartă naturii, fostele ambalaje ale produselor şi avantajele consumării de iaurt.
Site-ul are cele doua culori cu care Danone ne-a obişnuit, albastru si alb, meniul este usor, interactiv şi frumos categorizat.
O dată ce am intrat pe site cu greu am ieşit. Îmi place foarte mult secţiunea produse, aşezate pe categorii, intrând pe fiecare gamă, aflăm produsele din gamă plus valorile nutriţionale.
Un alt lucru care îmi place partea în care ni se explică cum se produce laptele astfel noi ştim ceea ce mâncăm. Un lucru care în zilele noastre şi pentru sănătatea nostră este bine să îl ştim.
Un ultim lucru pe care îl amintesc şi care îmi place este secţiunea unde putem pune întrebări şi să primim un răspuns. Consider că acest lucru este foarte important şi necesar pentru o firmă cu renume cum este Danone.
Din câte am văzut navigând pe site, nu aş schimba nimic aşa cum nu aş schimba nici iaurturile de care sunt îndrăgostită.
Aţi intrat pe site, ce părere aveţi, dacă nu aţi încercat până acum produsele, aşa cum sunt prezentate pe site v-ar tenta?

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...