Saturday, May 3, 2014

Ca la tara.

Zona rurală este deseori cunoscută ca o zonă săracă, fără investiții foarte mari și fără rezultate excelente, cel puțin în România. Însă stând pe internet, mă tot gândesc ce să facă bunicu care nu de mult a ieșit la pensie. Simplu. Ne-am privatizat. Am căutat un generator de curent și o mulgătoare. M-am interesat pe forumuri și am căutat pe net “generator current pret” si repede am găsit unul foarte ieftin de pe O-mac. In primul rand, site-ul m-a impresionat prin organizare si design. Un site usor de folosit, fara mari dureri de cap. Repede am pus o comanda si intr-un timp foarte scurt am fost sunat in legatura cu comanda respectiva. Am confirmat comanda si in 48 ore a fost la poarta. Am platit foarte putin, calitatea este foarte buna, iar eficienta este maxima. Imi plac diferitele moduri de a genera curent, foarte multe profiluri, de la econom pana la putere maxima. Mi-am deschis o firma de mulgatoare si ghici ce, am succes. Recent am incheiat contracte cu diferiti vacari, iar la 1 L de muls, costa 2 lei. Zeci de vacari au venit cu sutele de vaci care se vaitau ca statea ore sa le mulga si mai mult se irosea, insa acum, toti apeleaza la serviciile mele. Va recomand si voua sa va urmati visul si sa nu acceptati ce se spune. In Romania, dac-ai cap, poti face orice, indifierent daca sansele sunt 1% sau 99%.
Va recomand pretul unui generator de curent si mulgatoare.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...