Saturday, May 10, 2014

Gradina mea.

Am reusit sa imi amenajez si eu la casa de la tara o mica gradina foarte frumoasa. Nu am timp sa ma ocup mereu de ierburile care cresc nestingherit printre recolta mea, asa ca trebuie neaparat sa iau un erbicid bun. Sunt sigur ca pot gasi pe net niste produse de acest gen, ca sa nu mai pierd eu timpul prin magazine. Am intrat chiar azi pe un site care vinde tot felul de lucruri pentru casa si gradina. Am gasit aici niste oferte foarte interesante la multe produse. Si la erbicide pret bun este asa ca o sa imi dau comanda si eu de cateva pungi. Daca scap de acele buruieni care arata urat printre brazde m-am scos, ca asa nu mai trebuie sa plivesc eu fiecare brazda in parte. Deja ceapa a crescut foarte mare si dimineata merg in gradina cat sunt la tara, sa iau ceapa si sa fac o omleta foarte buna cu ceapa proaspata. Este o delicatesa de la care nu pot renunta. Am gasit tot la covera si niste scari foarte interesante. Chiar ma gandeam ca eu la tara nu am nici o scara. O sa imi iau o scara aluminiu la Covera daca tot comand si erbicide. Imi place ca au preturi foarte bune asa ca trebuie sa imi iau si eu cate ceva. Cu scara pot foarte usor sa ma sui in pomi sa ii curat. Am cativa meri pe care in fiecare an trebuie sa ii curat de crengile uscate.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...