Tuesday, May 6, 2014

Servicii curatenie.

Poate ti s-a intamplat, poate ca nu, insa eu am avut nevoie de o firma specializata pentru curatenie.Firme curatenie gasesti la tot pasul, dar care sa-ti ofere servicii curatenie de calitate, rareori vezi. Saptamana trecuta am dat o petrecere si dupa orice petrecere, casa este un dezastru. 

Greu imi gaseam lucrurile sub cosuri de gunoi, sticle, pungi si haine. Insa nu m-am stresat. Stiam ca-mi pot permite luxul sa fac curatenie treptat. Dupa doua zile ma suna nevasta si-mi zice ca in cam 8 ore este acasa. Sincer iti zic, am ramas praf. In 8 ore, nu aveam timp nici sa termin in sufragerie, dar toata casa? 

Asa ca am apelat la o firma de curatenie industriala. In cam 20 min au fost la mine acasa cu foarte multe echipamente de curatenie. Mi-au spus sa ma intorc dupa 3 ore. Cand am ajuns acasa, ce sa vezi? Totul era curat, parfumat, hainele aranjate…totu era asa cum trebuie sa fie. Am platit curatenie si au plecat. Sincer, nu am platit foarte mult. 

Mi-au spus ca ce au facut la mine este egal cu zero, serviciile lor sunt mult mai complexe de atat. In momentul acela mi-am dat seama cu ce atrage o firma de calitate. Nu are nevoie de publicitate foarte mare, insa trebuie sa ofere calitate. Sa fie disciplinata, ordonata si sa fie foarte serioasa. Va recomand sa apelati la astfel de servicii! Apropo, cand a ajuns sotia acasa si cand a vazut ce curatenie este, ma rasfatat toata ziua. A doua zi a gasit cuponul de la firma…

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...