Friday, November 16, 2012

Ieri si azi (proba 21)

Evolutia este un lucru normal atat pentru oameni cat si pentru aparatura pe care o utilizam zilnic in activitatiile noastre.
Adevarul este ca atunci cand ne amintim de vechile noastre aparate electrocasnice ne apuca nostalgia si totodata si amuzamentul pentru ca evident ca performanta lor de atunci nu se compara cu performanta celor de acum.Imi amintesc ca primul televizor cu diagoanala mare,generatie noua l-a cumparat tata prin 99',pe atunci eram o gaza de om.Ca sa nu mai spun ca a fost practic un eveniment national..au venit toti prieteni de familie sa vada ce ne-am luat.Stiu ca primul program pe care l-am prins a fost Filmnet sau ceva de genul,sa precizez ca aveam deja un televizor insa micut,iar la ora cand minunatul aparat a ajuns acasa se difuza pe canalul respectiv un serial de desene animate cu o familie de dinozauri(oameni imbracati in dinozauri),iar mie nu stiu de ce mi-a venit sa le spun botosi probabil de la botul imens pe care il aveau..haha.Cu timpul am crescut si acel televizor a devenit obiectul acaparat in weekenduri de mine daca eram cuminte jucandu-ma ratele si vanatori cred ca asa se numea jocul si robocop.Inca tin minte ca plangeam daca nu ma lasau ai mei sa ma joc,sa impusc rate.
Televizorul il am si acum si nu mi-e rusine sa spun dar nu l-as schimba pentru nimic in lume,face parte din copilaria mea.Desi imi doresc un televizor LCD nu mare,micut totusi hardughia ce dainuieste si azi in camera mea nu o inlocuiesc.
Preturile LCD-urilor sunt acceptabile si pentru fiecare buzunar astfel incat nu mi-ar fi greu sa inlocuiesc strabunicu' celor de acum insa valoarea sentimentala se pare ca primeaza in cazul acesta din pacate.Insa evolutia este lucrul esential asa ca probabil in viitorul apropiat imi voi schimba televizorul copilariei mele.

 Articol scris pentru SuperBlog 2012

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...