Tuesday, November 6, 2012

Trei dorinte (proba 16)



Eh…nu sunt dorinte oarecare ci se refera la un site inovator cu care poti doar in 5 minute sa ai magazin online la cheie.Atat de simplu este,poate dureaza mai mult de 5 minute insa este simplu,fara mari dificultati pentru cei care nu sunt in domeniu.
Imi place ca pe prima pagina apare mare un buton portocaliu ce se incadreaza bine in asamblul site-ului de unde putem afla despre preturile si facilitatile fiecarui abonament(magazine),dupa cum am putut observa chiar de e un mini magazine sau unul destul de complex toate au asistenta tehnica ceea ce imi place foarte mult.Nu trebuie sa te panichezi ca magazinasul este la pamant si  pentru ca nu avem cunostinte in domeniu asa va ramane.Nu ei ne ajuta si ne scapa de grija asta.
Unul din lucrurile care mi-ar placea sa le schimbe este acela sa fie si mai dinamic decat este,mai interactive.Desi formatul pe care il au acum este excellent,scrisul este nici foarte mare nici foarte mic,iese in evidenta atat cat trebuie.
Verdele din logo ma duce cu gandul la ceva bun,la prosperitate ceea ce ne si ajuta sa atingem.
As vrea in continuare sa ma explic un pic de fapt ce ne ofera mai pe indelete.Cu ajutorul lui SpringShop putem sa ne deschidem un magazine online de orice dorim noi.Dimensiunea magazinelor este si normal sa difere ca si pretul lor.In viata de zi cu zi sunt magazine mai mari si mai mici ei bine asa se intampla si la cele online.Unele comercializeaza mai multe produse altele mai putine.In functie de prêt magazinul va avea mai multe produse.Inca un lucru care cred ca il consider esential la un magazine online este titlul si continutul meta ceea ce ne ajuta sa modificam din mers titlul si continutul de exemplu descrierea care constatam ca ele nu sunt cele mai potrivite pentru SEO(optimizarea pentru motoarele de cautare).
In concluzie este usor de folosit un astfel de magazin mai ales ca in epoca noastra magazile online prind avant si concureaza acerb cu cele fizice.
Acum despre site atat un singur defect i-am gasit si nu e defect intocmai deoarece  l-as vrea un pic mai dinamic si interactiv insa nu am spus ca nu este deja.Am mai gasit o idee absolute geniala iar noi bloggeri am putea incerca,afilierea cu SpringShop,comisionul pe care il primeste un afiliat este de 10% din abonamentul fiecarui client nou.Aici nu am inteles deci eu iau doar o data commission sau in fiecare luna cand reinnoieste abonamentul?...Ei vine asta este o chestie minora si poate sunt eu mai grea de cap la ora asta.
Per total imi place conceptual este unul inovator,daca voi avea vreodata de gand sa imi deschid un magazine online stiu unde voi apela si nu in cele din urma voi recomanda celor care sunt in cautare pentru ca merita!
Articol scris pentru SuperBlog 2012.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...