Thursday, November 15, 2012

Minte sanatoasa intr-un corp sanatos (proba 20)

Asta este o vorba veche de cand timpul si totusi nu punem atat de mult accent e faptul ca cu cat corpul nostru este mai bine intretinut va functiona mult mai bine si pe termen lung.Nu sunt adepta salilor de fitness,mi se par pline de oameni care vin acolo doar sa se de-a in stamba si nu,nu generalizez sunt oameni si oameni.Uni chiar vin sa scada in greutate si sa se tonifice,pentru acei oameni tot respectul,insa mai sunt si specia de oameni care vin doar sa vada vecinul pe site-ul de socializare cat de tare e ca merge la sala.Nu ii condamn pe cei care merg insa uite ca pentru unu doi imi displac mie salile.
Prefer sa fac sport acasa,am pe DVD,antrenamente de la Tae Bo pana la Zumba si mereu imi place sa aleg,sa diversific.
In lumea in care traim azi,o lume apocaliptica in care totul sta sa se prabuseasca,pastrarea corpului sanatos a devenit o problema ignorata,multa lume ignora avertismentele ca sportul ne prelungeste viata.Poate nu este atat de adevarat dar macar stim ca acolo in noi ceva se schimba cand incepem sa facem catusi de putina miscare.
Pot spune sincer ca sunt cam lenesa in privinta asta,uneori si eu neglijez aspectul acesta,adica nu cred ca dupa o zi de dimineata pana seara sa fi plecat de acasa iti mai arde de inca o ora de antrenament intens.Insa imi place sa imi depasesc limitele,lucru nu  tocmai benefic.Sunt genul de persoana care vreau sa se vada repede rezultatele altfel voi fi dezamagita.Sunt ciudata,dar am totusi ambitie,cred ca zodia e de vina sau astrele sub care sunt nascuta.Nu ma las pana nu obtin un rezultat cat de mic dar sa fie.
Asa asta vara am decis ca e vremea sa dau cateva kg jos pentru ca fiind micuta de statura aratam un pic ciudat,adevarul e ca asa sunt de cand ma stiu mai cu forme cum prefer sa spun,cand eram mica sufeream mult din cauza asta,insa mai apoi nu mai bagam in seama.INSA nu sunt obeza,doar cateva kg in plus care trebuie date jos asa ca am inceput sa mananc si mai sanatos decat de obicei,sa imi fac antrenamentele la inceput in fiecare seara apoi am rarit si da m-am simtit mult mai bine.De curand am vazut o oferta la Real la un ministeper.Imi place ca e micut si nu ocupa mult loc si m-ar ajuta mult pentru ca nu este greu de folosit.Deci nu este mare filozofie si din cate am vazut nici pretul nu este mare sa ma arda la buzunare.Avand deja o bicicleta medicinala cred ca imi ajunge pentru o minisala de apartament.Programul meu continua si sper ca in curand sa ajung la greutatea dorita.Nu uitati ca sanatatea nu o sa o avem mereu asa ca pe langa faptul ca sportul ne ajuta sa ne mentinem corpul,ne ajuta la o inima sanatoasa,la un creier bine oxigenat si astfel mintea noastra va fi sanatoasa intr-un corp sanatos pana la o varsta inaintata.

Articol scris pentru SuperBlog 2012

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...