Tuesday, November 20, 2012

Oare?

Azi te-am simtit,defapt nu te-am simtit pe tine ci parfumul tau,tocmai cand ma gandeam la tine.Nu,nu era parfumul ce ti-l cumparam,cu siguranta nu-ti mai place.Am simtit parfumul pielii tale,un iz de amintiri imbaxite.
Nu mi-a facut rau,doar mi-a amintit ca mi-ar placea sa te vad,macar de pe cealalta parte a craterului deasupra caruia masinile gonesc nebune.Cred ca ti-e bine si esti fericit.Si eu sunt,cred sau o sa fiu eventual.
Am fost bine,un timp poate doi insa mi-a trecut.Cei prea mult strica.
Daca mi-e dor,nu cred,de tine cu siguranta nu,de timpul pierdut risipit ca o ceata laptoasa,da posibil.
Azi valul in care erai tu ma pus pe ganduri.Daca ceea ce am acum e ceea ce imi doresc cu adevarat.Daca merita sa continui sa fac ce am facut pana acum.Nu pot sa raspund,e greu si sa ma gandesc la ce am pentru ca nu am nimic.Da nu am nimic,sunt goala pe dinauntru si astept sa fiu plina din nou de sentimente.Suflet,da ,mai am insa chiriasi din el ma ingrozesc,sunt cativa care imi dau batai de cap dar nu pot sa ii dau afara avand in vedere ca au platit chiria in avans.Poate unul a ramas dator,insa nu pot sa-l dau afara vine iarna,e frig,ma stii sunt miloasa si prefer binele celorlalti decat binele meu.
Zambesc,in fiecare zi fac asta dar poate in putine zile acel zambet nu ascunde un val de lacrimi reci si sarate,sarate ca marea ce mi-a alintat corpul.In unele zile,ca azi,as vrea sa plec,stii,departe si sa plang sa ma inec in lacrimi si sa tip.Sa nu ma simta si auda nimeni.
Mi se micsoreaza sufletul,nu mai e spatiu nici sa arunci un ac,daramite sa mai inchiriez o camaruta cuiva.Tu ai camera ta,niciodata ocupata,inca o ai insa cred ca voi muta pe cineva acolo sau o sa o fac debara.M-am saturat de aglomeratie,ma streseaza,oricum tu nu mai poposesti in ea.Promit ca lucrurile ti le voi pastra pentru cand vei veni poate sa iti revendici camera.
 Pana atunci incerc sa vanez un zambet adevarat,sa te pot intampina frumos.Poate apare cineva sa cumpere o camera si de ce nu tot apartamentul sufletului.E spatios,priveliste frumoasa.Cred ca asta o sa fac,o sa-l scot la vanzare.Sufletul ca despre el este vorba.Pretul e mare,nu oricine si-l permite,e un lux in ziua de azi sa cumperi un suflet.Poate imi vin oferte bune si primesc alt suflet in schimbul umilului meu suflet asa ca desi la prima vedere nu pare afacere buna defapt e cea mai buna afacere pe care as putea sa o fac.Atunci imi pare rau insa camera ta o voi desfiinta pana atunci mut chiriasul dator stii merita tot confortul unui camin calduros...

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...