Friday, November 30, 2012

Sa promovam! (proba 29)


 


De la inceputul editiei 2012 a concursului SuperBlog am stat si am apreciat cat de mult s-au implicat 
 parteneri media  prin  a face cat mai interactiv totul.Mereu mi-am dorit sa lucrez in domeniul media,sa dau o mana de ajutor prin scrierile mele si de aceea daca ar fi sa aleg un singur partener al concursului cu care as colabora mi-ar fi extreme de greu.Insa visul meu de mic copil a fost sa lucrez la radio,sa fiu vocea misterioasa din spatele unui aparat care zbarnaie melodii ce zgarie urechea si alina inima.Sa fiu vocea de care o lume sa se indragosteasca fara sa stie cum arata fata din spatele vocii.Asa ca mi-ar placea sa pot colabora cu RadioLynx.ro.Un radio exclusive online si care poate mi-ar indeplini visul meu de cand eram prichindel.
Dorinta mea pentru ca am vazut ca sunt care au nelamuriri in privinta cerintelor fiecaror probe,poate sponsori nu au fost destul de directi sau informatia este un pic ambigua,ca pe viitor in colaborare cu RadiLynx,sa fac o emisiune de maxim 20 de minute in care sa pot explica pe intelesul tuturor fiecare proba.M-am gandit ca este un avantaj pentru cei care nici nu citesc cuvant cu cuvant cerintele si din pacate apoi se plang de ce au un punctaj asa mic.Emisiunea mi-ar placea sa fie in  ziua cand o proba s-a lansat de preferat seara pentru a putea-o urmari mai multa lume.De asemenea mi-ar placea ca sa fie si interactiva,10 minute sa explic proba iar alte 10 minute sa primesc de la ascultatori intrebari despre proba in cauza.Pe langa aceasta abordare un pic ciudata dar utila cred,competitia o voi promova si pe blogul meu personal,postari de genul “Tips” pentru a putea obtine un punctaj mai mare in functie de fiecare postare si de cerintele proprii ale fiecarui sponsor.
De asemenea mi-ar placea sa am o emisiune in weekenduri in care sa am invitat cate un sponsor,un reprezentant care sa ne vorbeasca de colaborarea lui cu SuperBlog si despre probele pe care le are in competitie si sa sustinem bloggeri sa nu se mai lase si sa continue pentru ca la final pe toti cei care termina vor fi premiati.
Nu conteaza ca nu esti primul,conteaza sa intri in finala.Asta este spiritul pe care ni-l transmite competitia anuala SuperBlog!
 De asemenea pe langa partenerul media pe care mi l-am ales tin sa le multumesc din suflet celorlalti: Trilulilu,Connect, PHOTOMagazine, PRwave, 121.ro, Robintel.ro, Obisnuit.eu, MoneyWatch.ro, ArenaIT.net, JurnalLifeStyle.ro.

Articol scris pentru SuperBlog 2012

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...