Thursday, November 8, 2012

Stilul ce ma defineste (proba 17)

Nu pun mare accent pe accesori insa le consider foarte importante in tinutele de ocazii.Dar nu numai,alegerea accesoriilor si in principal al bijuteriilor cred eu si nu numai eu tine de stilul vestimentar.Nu o sa imi pun o bratara cu tinte la o rochie vaporoasa,nu se potriveste insa o bratara finuta de argint este excelenta in aceasta situatie.
Stilul meu cum am mai spus nu este deloc complicat este unul casual pe care se pune o amprenta usoara rock(nu prea imi place sa ies in evidenta).Asa ca bratarile din piele,cercei lungi si ciudati,inele mari cu diverse simboluri mi se potrivesc de minune.In acelasi timp bijuteriile fantezie ma fascineaza si probabil ca daca as dispune de un buget mai mare ar fi plina casa.
Sa dau un exemplu concret este acela de o seara in oras,o cina apoi poate un film.M-as imbraca foarte comod poate o pereche de blugi,o geaca de piele,niste bocanti ca tot vine iarna.Coama roscata intr-o coada de cal sau un coc ravasit,un tricou aruncat pe mine iar ca accesori probabil m-as impodobi cu o bratara de piele nu prea pompoasa si o pereche de cercei micuti dar care sa iasa in evidenta!

hell yeah
Bratara mi se pare geniala si am gasit-o pe LuxuryGifts.ro la un pret nu tocmai mare.Asta e tinuta care as purta-o nu numai la film ci si la un concert.
Dar in situatii de majiora eleganta pot opta si eu pentru bijuterii si pantofii eleganti.Raman in acelasi ton negru insa va prinde culoare de la pantofi si bijuteriile vor oferii ceva aparte!De asemenea in tinuta de mai jos am condimentat-o cu un set atragator cu pietre sangeri.
red hot
Cam asa m-as imbraca in doua situatii diferite.Stilul ramane insa eleganta isi spune cuvantul.

Articol scris pentru SuperBlog 2012

1 comment:

  1. Frumoase colajele, multumim pentru articol :)
    (un + pentru muzica de pe blog.. in afara concursului, desigur:D)

    ReplyDelete

Un gand,o idee...