Wednesday, October 5, 2011

Back to life-NOTD

Si uite asa am inceput un nou "level" din viata mea cu o noua armura si cu o noua arma dar nu in ultimul rand un nou loc pentru noi lupte-Facultatea.Si pentru ea ca orice luptator m-am pregatit si eu si am inceput prin pictarea unghiilor...e prima data asa ca nu va enervati sau suparati ca pozele nu sunt foarte bune si mai am oja pe cuticule,astea sunt greselile incepatorului.
Am ales pentru ceva timp sa port pe unghii un mov metalic care nu stiu daca se potriveste sau nu cu pseudofloarea mea rosie,pictata dar mie imi place mult cum arata,iar colegele deja imi lauda unghiile mele,fie pictura,fie ca sunt lungi de la mama natura:">.Si acum cateva poze...sa nu radeti de mine dar nu e cea mai reusita manichiura:">

Sper ca va place prima mea incercare de pictura si sper sa ma intorc curand cu modele mai reusite.

3 comments:

  1. Minunatele tale unghiute. O sa-mi fie dor de ele, de tine :(
    Ti-am simtit lipsa azi la biochimie. E moarte sigura! La tine cum e?

    ReplyDelete
  2. si eu iti simt lipsa:(
    azi trebuia sa facem mate,dar ne-a trimis acasa...la mate o sa imi lipsesti mult:(lucrarile noastre si tot:-<
    e usurel aucm la inceput,dar sa vedem mai incolo ce o fi.

    ReplyDelete
  3. ce bine ti-au iesit nu stiu cum reusesti dar esti geniala

    ReplyDelete

Un gand,o idee...