Tuesday, October 18, 2011

Leapsa noastra

Hehe...de cand nu am mai facut o leapsa dar uite ca Fantasy World s-a gandit la mine si mi-a pasat o leapsa destul de interesanta(multumesc mult!!!) si care abia astept sa o fac .Sa incepem:

1.Îţi zic în vre’ un fel?
Da,mami sau Lari

2.Cum ne-am cunoscut? 
Ce poveste lunga,prin a noua,am ajuns colege de clasa,apoi de banca si nu in ultimul rand prietene!
3.Vorbim des?
Cat de des putem,mai ales ca acum drumurile noastre s-au cam despartit si nu prea m-ai avem timp,dar am speranta ca odata ce se stabilizeaza tot si la facultate sa stam ca alta data la povesti si barfe:-"
4.Suntem prieteni?
Da,pentru mine una din cele mai bune prietene si asa vei ramane mereu.
5.Numele tău din telefonul meu?
Mami Lari
6.Petreci timpul cu mine?
Da,in ultimul timp nu prea,dar cum am spus si mai sus abia astept sa mai stam impreuna pe leagan si sa povestim
7.Vrei să vorbim mai des?
Da,pentru ca cu-i ii mai spun eu tot:(
8.Vrei să te îmbrăţişez?
Normal>:D<
9.Ce suntem noi?
Am fost colege si prietene,colege nu mai suntem,dar prietene vom ramane mereu.
10.Am încredere în tine?
Eu zic ca da:-)
11.Eşti important pentru mine?
Pai cred ca sigur sunt si eu acolo printre persoanele importante care ocupa un loc in inimioara ta
12.Te iubesc?
Pai dupa 4 ani de impartit mancarea,visele,banca,tot acolo un pic tot ma iubesti:p
13.Te gândeşti la mine?
Da,ma gandesc la tine mai ales cand mananc ca nu mai am cu cine imparti mancarea si cand am mate ca nu mai am cu cine comenta integralele
14.Adevărul este că….
Iti multumesc ca ai poposit in viata mea si ca te-am cunoscut.Am avut onoarea sa imi fi prietena,confidenta,sora si copil si iti multumesc ca ai fost si esti prietena mea in continuare desi uneori sunt enervanta,plangacioasa si alte atibute.
15.Cea mai bună trăsătură?
Perseverenta si ambitia.
                                              16.Crezi că trebuie să dai asta şi celorlalţi?
Da,trebuie sa ii dau aceasta leapsa Mihaelei si altor persoane care doresc sa completeze aceasta leapsa.





2 comments:

  1. Multumesc mult ca ai completat leapsa. Si mie mi-e dor de tine si iti simt lipsa la cursuri si in pauzele prea lungi (pe care de altfel mi le-as fi dorit). Sper sa ne vedem saptaman care urmeaza. Te pup. Ai grija de tine.

    ReplyDelete
  2. frumoase raspunsuri se vede ca sunt din inima :)

    ReplyDelete

Un gand,o idee...