Sunday, October 16, 2011

Review Pensula angled pentru linii Cosmetic Style

De o buna bucata de timp am primit spre testare de la Cosmetic Style o pensula pe care mi-am dorit-o de foarte multa vreme si sincer am tot cautat si nu gaseam asa ca cei de la Cosmetic Style mi-au indeplinit dorinta si tin sa le multumesc ca mi-au devenit colaboratori si prieteni de nadejde.
Pensula va spun sincer ca am evitat-o cateva zile pentru ca mi-a cam fost frica sa o folosesc sa nu o stric,mai ales ca nu aveam tus gel,ci numai lichid.Insa am facut o incercare cu cel lichid si nu-mi pare rau,pentru ca nu a iesit prea dreapta linia dar orice are un inceput.
Imi place foarte mult pensula pentru ca parul din care este confectionata este natural din par de bursuc,este un par fin care nu irita pielea fina a pleoapei.Manerul este din lemn masiv,este usor de manevrat dupa cateva incercari.
Pensula a trecut criteriul calitate-pret deoarece pretul acestei pensule nu este unul foarte ridicat iar calitatea se ridica asemeni celor ce apartin unor firme de renume.In curand imi voi procura tus gel,sper sa gasesc unul bun si sa isi merite banii,si voi posta imagini cum isi face treaba pensula si cu tus gel,pana atunci va las poze cu pensula si o incercare mai nereusita de a trasa cu tus pleoapa superioara.
Daca va place pensula si doriti sa o aveti AICI este locul unde o veti gasi impreuna cu multe alte lucrusoare make-up.




Voi ce preferati creionul,tusul lichid sau cel in cutiuta?

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...