Tuesday, October 25, 2011

Cosmic Dream-NOTD

Aseara am avut chef de stelute si de univers,astfel mi-am transpus universul intreg pe o unghie,unghiutele mele au devenit cosmice cam intr-o ora si au iesit mai bune decat ma asteptam,ca toata ziua azi mi le-am admirat.Am facut si cateva poze dar am decis sa pun doar vreo doua pentru ca nu sunt asa reusite pozele si chiar nu arata adevarata fata a unghiilor(asa imi trebuie daca nu am aparat foto:| ).Sper sa se vada cat de cat bine.


Se plictisea aseara cat ma chinuiam sa cuceresc universul

4 comments:

  1. Foarte frumoase unghiutele :X iar pisoiul este mortal :D adorabil foc :X

    ReplyDelete
  2. Imi faci si mie unghiile? Eu am avut o problema cu una dintre ele si le-am taiat pe toate scurte de tot. E groaznic:(
    Luna este superba. Pacat ca nu am vazut-o pana acum din cauza ca sta ascunsa cand am venit pe la tine :D

    ReplyDelete
  3. da pai e mai timida ea asa,cat ma chinui cu ea si cand ii fac poze:)),eh lasa ca unei viitoare doamne doctor nu-i trebe unghii lungi:P
    maine cum ai cursurile?

    ReplyDelete
  4. cred ca ti-au iesit bine dar pisica funny :))

    ReplyDelete

Un gand,o idee...