Saturday, October 15, 2011

Incercare de crackle nails-NOTD

Am tot citit si vazut despre crackle polish si m-am incpatanat sa imi iau sa vad si eu cum este.Zis si facut,am fost la standul Flormar dar nu mai aveau negru asa ca am cautat in diverse locuri,alte firme care au crackle polish si am gasit in sfarsit de la Butterfly collection-Artistic Cracks.Nu pot spune ca imi place foarte mult pentru ca ma asteptam sa imi faca multe santuri si sa se vada destul de bine oja rosie pe care am folosito ca baza,insa nu sa intamplat asa.Per total pot spune ca imi place mai ales pentru prima data.
Am folosit:-base coat:Midie-color 4
                -culoare:Gabrini-rosu Summer Edition
                -crackle:Butterfly collection-Artistic Cracks,negru
                -top coat:Farmasi 031
                                                         
Si acum pozele nu prea reusite dar totusi sunt happy ca am si eu o oja crapacioasa.
PS:va rog nu ma bateti ca am oja intinsa pe tot degetu dar m-am grabit:(





  

2 comments:

  1. Awesome!! De cand vreau sa incerc asta, dar n-am gasit crackle polish :|

    ReplyDelete
  2. arata dragut sper sa reusesc sa mi-o iau si eu :)

    ReplyDelete

Un gand,o idee...