Tuesday, October 11, 2011

Concurs Valoarea cartilor

Update:1. suma nu poate depasi 40 lei. nu se poate plati diferenta,imi pare tare rau pentru cei care isi doreau o carte care nu se incadra in 40 lei.
2. linkurile spre cartea pe care si-o doresc ar trebui sa fie activeNu-i asa ca va era dor de un concurs in care sa castigati o carte mult dorita?Ei bine eu impreuna cu libraria online Libris v-am pregatit un concurs minunat in care premiul vi-l alegeti chiar voi.
Dupa cum spune numele concursului Valoarea cartii,cam acesta va fi si punctul de plecare a-l concursului.Iar valoarea la care ma refer nu este reprezentata de pretul cartii ci de ceea ce inseamna pentru voi o carte.
Regulile sunt urmatoarele:
I.Obligatorii:
1.Sa ma urmariti prin GFC
2.Sa raspundeti la intrebarea:Ce valoare au cartile in viata ta?
3.Sa va alegeti o carte de pe site-ul www.libris.ro,in limita a 40 de lei si sa lasati un comentariu la aceasta postare cu numele vostru adevarat,numele cu care imi urmariti blogul,link-ul cartii dorite.
II.Optionale:
4.Daca doriti sa  postati pe blog sau pe facebook despre acest concurs(link activ catre concurs+poza)v-as multumii,daca nu,nu o sa va fac nimic...cei care totusi vor posta ii rog sa treaca in comentariu si acest link.
Imi cer iertare celor care se asteptau la multe intrari,dar am decis ca acest concurs sa fie unul simplu si fara complicatii.
Concursul va tine de astazi 10 octombrie pana pe 23 ocombrie,castigatorul urmand sa il anunt pe 24 octombrie,cel tarziu pe 25 octombrie.
Castigatorul il voi alege eu,desi pana acum foloseam random.org,acesta va fi primul concurs unde eu voi alege cine va castiga.
Regulile sunt destul de simple,pot si urmate cu usurinta,iar eu sper ca steluta voastra norocoasa sa va ajute sa castigati.
Mult succes tuturor!

14 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Salut!
    GFC:ami_tomi.elen
    Cartile pe care le citesc au o valuare foarte mare , sufleteasca , altfel nu le a-si mai citi si mai ales cartle care le citesc de atatea ori si tot mai mult vreau sa le citesc.
    As dori cartea asta:http://www.libris.ro/literatura-fantasy/otravurile-din-caux---susannah-appelbaum-LIT973-675-842-3--c7883--p362892.html



    Amy

    ReplyDelete
  3. Gheorghiev AlexandraOctober 10, 2011 at 9:06 PM

    Salut
    te urmaresc prin GFC cu:Gheorghiev Alexandra
    cartile au o valoare sufleteasca pentru mine,sunt pasionata de ele si citesc cand am timp sau scriu...sunt atat pasionata de carti pentru ca cu cat rasfoiesc fiecare foaie ma face sa tresar si sa-mi imaginez toate actiunile si fanteziile care se petrec acolo.
    as dori cartea asta:http://www.libris.ro/literatura-universala/lupii-din-mercy-falls-vol-1-fior---maggie-RAO978-606-8251-64-6--c7509--p370826.html

    ReplyDelete
  4. buna,
    te urmaresc prin gfc:andra lavander
    care este valoarea cartilor pentru mine? grea intrebarea,sau nu chiar ata de grea.
    cartile n-au fost mereu importante pentru mine, in gimnaziu cartile erau doar un accesoriu pentru biblioteca si ceva ce ne obiga profesoara sa citim si cu care ma tot batea mama la cap. nu auzeam decat citeste, citeste. iar eu nu vroiam sa citesc, poate pentru ca n8-mi placea sa mi se impuna ceva si nici cartile nu prea ma captivau. pana intr-o zi cand am cedat, din lipsa de ocupatie, insistentelor vecinei mele de a ma uita la harry potter, imi aduc aminte si acum 1 decembrie 2004, ziua care mi-a schimbat viata. aveam 11 ani si bazilicul si paianjenii uriasi si parosi m-au speriat, dar mi-a placut si m-am uitat in continuare. iar cand am intrat intr-o librarie am rugat-o pe mama sa-mi cumpere harry potter. l-am citit cu sufletul la gura. si apoi au aparut santajurile, daca nu inveti bine nu-ti cumpar harry potter si asa mai departe. mi-aduc mainte ca am primit vol7 de craciun si am inceput sa-l citesc in masina cand am iesit din supermarket. inainte eram buna la matematica, toata lumea imi spunea asta. profesoara mea de matematica chiar mi-a spus ca nu ma vede la filologie. si cine ma vedea? eram bata la compuneri, cand aveam de facut cate una, luam toate compuerile de prin carti la mana si alegeam cateva fraze din fiecare pentru a-mi face propia compunere. dupa ce m-am apucat de citit nu ma mai opream din scris, mereu depaseam limita maxima, inca mai fac asta, nu ma pot abtine, am prea multe idei care-mi zboara prin cap, si am mereu impresia ca nu e suficient. si am ajuns la filologie, culmea mi se pare ca este profilul care mi se potriveste cel mai bine.
    asa ca pentru mine cartile sunt nepretuite, mi-au schimbat deja viata. sunt o prioritate pentru mine, toate economiile mele se dup pe carti, pe langa cartile pe care mi le cumpara mama, cand vreau sa ma relaxez citesc o carte, cand ma plictisesc citesc o carte. cartile au fost eliberarea mea de lume. ele ma duc intr-o alta dimensiune, unde sunt libera. nu cer de mancare, nu te cicalesc si nu-ti reproseaza nicodata nimic, doar te lasa sa le descoperi, sa la afli tainele si iti impartasesc tot ceea ce stiu.
    http://www.libris.ro/literatura-universala/academia-vampirilor-vol-2-initierea---richelle-LED973-102-265-9--c7509--p362358.html
    http://munecachucky.blogspot.com/2011/10/concurs-valoarea-cartilor.html

    ReplyDelete
  5. GFC : Oanaaa.
    Pentru mine, fiecare carte citita mentine o stare de veghe si impiedica spiritul sa alunece in amortire. Atunci cand citesc o fac pentru ca sunt sigur ca o sa gasesc sensuri noi, interpretari diferite unor lucruri cu care ma intalnesc de altfel zilnic.
    Am un simt motivational hranit permanent de curiozitate si astfel cartile ma salveaza.
    Citesc pentru ca ador sa visez, sa ma transpun cu toata fiinta in continutul epic al cartii, sa ma identific, prin traire, cu personaje fictive, sa ingradesc iluzii intr-un univers paralel, sa uit de mine, pentru o vreme
    In timp, atasamentul meu fata de carti, cartile mele a crescut incredibil.
    Fiecare care te transpune in lumea ei, te face sa te pierzi in ale ei pagini si sa o indragesti din ce in ce mai mult. In acest fel, cartile capata o valoare sentimentala incomensurabila .
    Pentru unele persoane o carte poate avea valoare, pentru altele nu.Prefer sa nu ascult decat in mica masura pareri caci de multe ori iti influenteaza apinia personala.
    Fiecare carte care iti capteaza atentia si interesul capata un loc in suflet si nu o poti uita vreodata.

    ReplyDelete
  6. Carte : http://www.libris.ro/literatura-fantasy/instrumente-mortale-vol-1-orasul-oaselor---LED973-102-319-9--c7883--p370162.html

    ReplyDelete
  7. Buna!
    In ceea ca ma priveste, cartile fac parte din viata mea.Am inceput sa le iubesc inca de cand eram copil si inainte sa invat sa citesc o puneam pe mama sa imi citeasca povestile preferate scrise de Ion Creanga sau Fratii Grimm. Am o biblioteca destul de bogata acasa,majoritatea cartilor fiind cumparate de mine, de parinti precum si primite cadou.Toti prietenii imi cunosc aceasta pasiune si cand vine momentul sa imi daruiasca ceva imi cumpara carti. Imi place sa fiu mereu la curent cu noile aparitii in materie de lectura si de aceea o mare parte a economiilor mele se duce pe carti, dar nu regret absolut deloc acest lucru.
    De fiecare data cand am putin timp liber , imi place sa il petrec citind. Aceasta activitate ma deconecteaza de realitate, ma face sa simt ca sunt parte din actiunea cartilor, cateodata fiind atat de atasata de personaje incat parca le dau sfaturi , vreau sa le ajut sa iasa din anumite situatii.
    Acum, exista fel si fel de modalitati de a citi( online, kindle ), dar eu pot spune ca pentru mine nu exista mod mai placut e a-mi petrece timpul liber decat stand in pat (sau in aer liber pe timpul verii ), cu o cana de ceai intr-o mana si cu o carte de calitatea in cealalta.
    Consider ca prin carti ne autoeducam si eu pot spune ca am invatat multe lucruri citind. Daca avem grija de carti si ele la randul lor ne vor oferi foarte multe si ne vor ajuta sa evadam din realitatea cotidiana.
    Ca o concluzie, valoarea cartilor in viata mea este nepretuita. As putea renunta la multe lucruri, dar niciodata nu as putea renunta la carti si la aceasta pasiune.

    Prin Gfc urmaresc blogul cu numele roxana elena.
    Numele meu este Ichim Roxana.
    Cartea pe care mi-as dori-o de la Libris este urmatoarea http://www.libris.ro/literatura-universala/singuratatea-numerelor-prime---paolo-giordano-RAO973-54-0044-6--c7509--p356954.html "Singuratatea numerelor prime " de Paolo Giordano.

    Multumesc pentru concurs si o zi frumoasa!

    ReplyDelete
  8. Cum floarea-soarelui iubeste cel mai mult pe lume rasaritul , deoarece ii aduce aproape Printul Nemuritor ,Soarele, asa si eu iubesc mirosul paginilor noi , nepangarite , ce asteapta sa fie adorate de mine , o creatura visatoare ce iubeste cel mai mult pe lume NECUNOSCUTUL. Intr-un cuvant ele ma poarta dincolo de orice granita a realului , strabatand fara cutezanta limitele timpului prea efemer !
    Cartile reprezinta pentru mine o oaza de liniste intr-o lume monotona si prea plictisita , care a uitat sa mai spere , care a uitat adevarata valoare a lecurii !
    Aceste buchete pline de sentimente , visuri , sperante , iluzii , adica nimic altceva decat cartile , au reprezentat pentru mine lectii de viata , marcandu-mi sufletul cu bunatate si simtire!
    Inauntrul paginilor cusute cu fir de mister si fericire am descoperit lumi noi , personaje diferite ce m-au invatat sa lupt , sa iubesc , dar mai ales sa iert . Tocmai din acest motiv de fiacre data cand intorc ultima fila a destinului , imi tatuez pe inima povestea ce m-a invatat inca o data sac red , sa fiu eu indifferent de consecinte , pentru ca atata timp cat eu sunt ceea ce sunt si atata timp cat eu arat ceea ce vreau sa arat nimic nu poate merge rau !
    Acum ca am devenit dependenta de mirosul nou al paginilor ce se maturizeaza intre degetele mele , pot spune ca ele ocupa un loc primordial in viata mea , mai ales ca toti banii de buzunar pe ele se duc , pe giuvaerurile din litere si visare fara de care acum ma simt pustie si inutila , ele dandu-mi gura de oxigen atat de importanta pentru imaginatia mea batatorita de timp…

    Cartea pe care mi-o doresc este
    http://www.libris.ro/literatura-universala/cercul-secret-vol-3-puterea---l-j-smith-COR978-973-128-358-6--c7509--p372384.html

    ReplyDelete
  9. A scuze ...am uitat sa spun ca te urmaresc prin GFC sub numele : Dana

    ReplyDelete
  10. Buna!
    GFC: Dreams*Link
    Nume: Diana Gavrila
    Ma bucur mult ca am gasit ragazul sa particip la minunatul tau concurs, deoarece mi-am dorit foarte mult.
    Te felicit pentru alegerea subiectului, cartea. Nu vreau sa filozofez pe tema aceasta, ci doresc sa imi exprim placerea deosebita pe care o simt atunci cand deschid o carte si ma las vrajita de povestea regasita intre randuri. Lectura a fost primul meu hobby si singurul care a rezistat pe masura ce am crescut, hranindu-mi setea de cunoastere. Timpul pe care il petrec citind este magic, ma relaxez si uit de toate problemele pe care le am, este ca un drog, daca pot o numi asa. Acesta este efectul pe care il are asupra mea si nu ma pot opri, de aceea cu cat citesc mai mult, cu atat dorinta este mai mare. Cred ca ai simtit si tu asta pe pielea ta, fie ca este vorba despre povestea vestitului vrajitor "Harry Potter", fie ca este vorba de cea a fermecatorului vampir Edward Cullen din seria "Amurg".
    Prima carte citita a fost "Fram, ursul polar" si mi-a ramas intiparita in minte pana acum (am reusit chiar sa o ajut pe sora mea la rezumatul pentru scoala, deoarece nu a reusit sa termine cartea :)) ). Cand am descoperit genul fantasy m-am indragostit din nou, am descoperit o noua lume. Recomand tuturor celor ce nu au incercat pana acum sa citeasca carti ce nu sunt cuprinse in lista de la scoala si ii asigur ca o sa-si schimbe parerea. Eu aproape am convins-o pe sora mea. Spor la citit, draga mea!
    Multumesc mult pentru sansa.

    Imi doresc doua carti daca se poate pentru ca impreuna acumuleaza cei 40 de lei: Jurnalele Vampirilor - Nesatul - Jurnalele lui Stefan (http://www.libris.ro/literatura-fantasy/jurnalele-vampirilor-jurnalele-lui-stefan-vol-3-LED978-973-102-374-8--c7883--p372839.html) si Jurnalele vampirilor 6: Intoarcerea. Suflete-umbra (http://www.libris.ro/literatura-universala/jurnalele-vampirilor-6-intoarcerea-suflete-umbra-LED978-973-102-354-0--c7509--p370763.html) ambele de L.J. Smith.
    O seara frumoasa.

    ReplyDelete
  11. Buna!
    GFC: Mad@
    Nume: Vicol Madalina Alexandra
    Am postat aici: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=308127592537683&id=207740179293630
    Raspuns:
    In viata mea, cartile au o valoare foarte mare. Imi place sa citesc si sa ma transpun in lumea mirifica a cartilor, sa visez, sa-mi imaginez ca pot fi oricine, oriunde si astfel am speranta ca iti poti indeplini orice iti propui. Am inceput sa citesc de mica, mai intai cartile cu povesti, care ma fascinau, mi se pareau atat de speciale si deosebite. Apoi am crescut si am descoperit acea sfera a cartilor romantice, de dragoste, unde descopereai sentimente si trairi noi. Pur si simplu puteam sa simt "fluturi in stomac" cand citeam anumite fraze, pline de emotie. Este atat de placut sa citesti si sa te identifici cu personajele... Acuma am descoperit sfera fantasy si mister, acele povesti de dragoste cu personaje supranaturale, care iti permit sa visezi si sa te indragostesti de acele personaje.
    Eu recomand tuturor sa citeasca, merita din suflet! Este un sentiment unic, pe care nu-l capeti daca te uiti la un film. Si inca un plus ;) atunci cand citesti inainte de culcare, adormi mult mai linistit si te odihnesti de 10 ori mai bine decat daca te uiti la televizor. Eu citesc in fiecare seara inainte sa adorm, chiar si pentru 30 min si ma simt mult mai bine. Deja am inceput sa-mi fac propria biblioteca. I feel so proud :D

    Mi-as dori cartea:
    http://www.libris.ro/literatura-universala/micutele-mincinoase---sara-shepard-LED973-102-317-5--c7509--p368247.html

    ReplyDelete
  12. 1.GFC: Oana

    2.Sa raspundeti la intrebarea:Ce valoare au cartile in viata ta?

    Cartile au o valoare speciala in viata mea.
    Inca de cand eram mica, bunica mea m-a invatat sa pretuiesc cartile. Ea m-a invatat sa citesc inaintea colegilor mei, si tot ea mi-a luat prima carte de povesti de la biblioteca. M-a invatat sa pretuiesc atat biblioteca personala, cat si biblioteca publica.
    Datorita ei, am citit foarte multe carti: mai intai de povesti, mai apoi romane de dragoste, ea imi recomanda intotdeauna cate o carte buna.
    Apoi am descoperit romanele Sandrei Brown din biblioteca matusii mele, le-am devorat pe toate. Am chicotit pe bancile scolii generale cu prietenele mele despre "Vedeta" si in liceu profesoara de limba engleza m-a prins citind "Scrisoarea de dragoste" a lui Drumes si a pus toata clasa sa scrie o scrisoare de dragoste in limba engleza, bineinteles ca pe mine m-a pus prima sa citesc...
    Am citit atat romane clasice, cat si moderniste, m-am uitat stramb in paginile cartilor lui Philip Roth si m-am lasat prinsa in suspansul "Minunatelor oase".
    In cele din urma am descoperit cartile psihologice si motivationale. Si am ramas aici. Fiecare carte de acest gen ma invata ceva nou, ma ajuta sa descopar in mine calitati nebanuite si imi da putere si incredere in mine. Sau ma invata cum sa ma comport in anumite situatii, cum sa trec peste anumite momente sau cum sa ii cunosc si sa ii inteleg mai bine pe cei din jurul meu.
    Aceste carti sunt o adevarata comoara pt mine!

    3. nume: Oana Catalina (numele de familie ti-l scriu in mail)
    GFC: Oana
    Imi doresc cartea "Daniel Goleman - "Inteligenta emotionala" (http://www.libris.ro/psihologie-practica/inteligenta-emotionala---daniel-goleman-CVE973-669-328-1--c7972--p317523.html)

    II.Optionale:
    4. FB share: https://www.facebook.com/#!/permalink.php?story_fbid=181962098552274&id=100002946092149

    Multumesc!

    ReplyDelete
  13. Stiu ca e un pic cam straniu, dar ... sunt singurul baiat care participa la concurs. Si asta sper sa imi aduca mult noroc. Dar sa incepem cu inceputul: ma numesc Paraschiv Laurentiu si urmaresc blogul prin GFC cu numele Laurentzyu. Am postat si pe blogul meu aici (http://laurentzyubooks.blogspot.com/2011/10/nu-uitati-de-valoarea-cartilor.html). Si, ca sa iti demonstrez cat de mult inseamna cartile pentru mine, voi spune doar atat: HOTUL DE CARTI de Markus Zusak (http://www.libris.ro/literatura-universala/hotul-de-carti---markus-zusak-RAO978-606-609-086-5--c7509--p373089.html)! Nu stiu ce mi-a venit de am ales aceasta carte minunata, dar am auzit atatea laude la adresa ei si imi place atat de mult conteztul in care mi-a fost prezentata, incat imi doresc din toata inima sa o citesc!

    Ce inseamna cartile pentru mine? Pai e clar ca nu inseamna ceea ce inseamna deobicei pentru cei mai multi dintre noi. Pentru mine cartile nu sunt doar niste obiecte ingramadite intr-o biblioteca, lucruri vechi, prafuite pe care le gasim deobicei in podurile caselor bunicilor, manuale care ne-au incarcat zilele de scoala cu teme grele. Nu, in niciun caz nu inseamna ceea ce am enumerat mai sus. Pentru mine cartile sunt cei mai buni prieteni. Imbracate in straie patate cu cerneala si impodobite cu o coperta de o frumusete dumnezeiasca, cartile imi sunt aproape oriunde m-as afla. Sunt alaturi de mine, la bine si la rau, indiferent ca sunt pe Luna sau in mijlocul unei tornade. Ele sunt singurii mei prieteni de care sunt nedespartit. In fiecare locsor de lume unde m-as afla, trebuie sa am langa mine o carte, astfel as crede ca sunt bolnav de moarte. Niciodata nu as putea lasa in urma cartile. Am facut cunostinta cu ele inca de cand eram mic si mergeam la gradinita. Pline de desene multicolore, mi-au deschis o portita catre o lume a zanelor si a spiridusilor fermecati, cei care m-au calauzit catre o alta lume. O lume "inteligenta" pe care am descoperit-o mai tarziu, in timpul scolii. Aici am avut drept mentori de taina prietenii mei, cartile, care m-au invatat tot ceea ce imi putea fi dat. M-au ajutat atat de mult in tot acest timp incat au fost pentru mine ca o a doua pereche de parinti. Dar a trecut si scoala si m-am deslipit de manualele pe care cu drag le puneam in ghiozdan. Acum am inceput sa descopar adevarata lume intr-a ei haina argintie si imi dau seama ca daca nu as fi urmat drumul prietenilor cu file as fi avut o viziune proasta in ceea ce priveste lumea in care ma aflu. Desi am crescut, inca am ramas cu gandul la carti. Ele sunt singurele care ma mai pot rupe de aceasta rutina zilnica obositoare si ma poarta pe aripile lor de matase intr-o lume fantastica in care simt ca pot zbura, ma simt un inger cu parul balai, ma simt asa cum nu m-am mai simtit niciodata. Ele sunt cele care imi hranesc pofta de viata. Ele sunt prietenia, iubirea si viata. Ele sunt tot ce este mai scump. Ele sunt tot ceea ce vreau eu sa am.

    Nu stiu daca am fost destul de explicit in ceea ce priveste valoarea cartii pentru mine, dar sper ca m-am facut cat de cat inteles. Iti multumesc enorm ca ai organizat acest concurs si doresc a ura tuturor participantilor mult succes. Si ca sa nu atrag prea multe critici asupra mea, vreau sa spun ca inainte de cartile atat de "scumpe" pentru mine, ridic pe primul loc familia, care este mult mai importanta. Dar asta nu inseamna ca si cartile nu pot face parte din aceasta familie minunata.

    ReplyDelete

Un gand,o idee...