Friday, October 28, 2011

ThBoxes winner!!!

Mii de scuze,acum sper ca am rezolvat problema si se poate vedea clipul:-s

Cum am spus voi oferi un singur premiu pentru ca din pacate politica celor de la THBoxes este un premiu la 10 participanti,la mine s-au inscris 16 si astfel va fi un singur premiu.Imi pare rau celor ce nu au castigat pentru ca stiu ca toti va doreati sa castigati.
Iar castigatorul este:


Felicitari,pentru a primi premiul te rog sa imi trimiti un mail la adresa scrumdevise7@ymail.com


P.s:scuzati calitatea mai slaba,daca se face full screen se va vedea si castigatorul.Am facut video pt ca nu vreau sa aud ca am ales pe cine am vrut.Asa a iesit prima extragere si asta este,norocul va fi de partea voastra data viitoare.

6 comments:

  1. Cine a castigat ? Eu nu pot vedea videoclipul deoarece imi spune ca este privat :-s

    ReplyDelete
  2. Nu se vede castigatorul. Oricum, felicitari.

    ReplyDelete
  3. nici eu nu pot sa vad castigatorul, nu mi se mareste videoclipul

    ReplyDelete
  4. Pavel Balan(scuze daca am gresit ceva) a castigat!Felicitari! :)

    ReplyDelete

Un gand,o idee...