Monday, October 24, 2011

Bunatati la colet

Am inceput saptamana foarte bine,mi-am vazut cea mai buna prietena caruia ii duc lipsa la facultate enorm,cei drept 5 minute nu au fost multe dar totusi a fost bine ca am vazut-o.Ziua a fost una frumoasa,usoara si cand sa vin acasa am gasit in posta un aviz sa merg sa imi ridic un colet de la TRIODELUXE cu care am inceput o colaborare acum ceva timp.La cat de bucuroasa am fost,nu am fost atenta si mi-am pierdut cheile pe care pana la urma le-a gasit o vecina si mi le-a adus.




Cei de la Triodeluxe mi-au trimis 3 produse spre testare si in decursul saptamanilor ce vor urma,voi posta review-urile lor.Toate cele 3 apartin brand-ului Anian importate de Triodeluxe si producatorul este Laboratoarele Forenqui si sa va spun sincer toate au picat ca din cer la mine,cand aveam cea mai mare nevoie de ele.Am primit un sampon purificator cu provitamina B5,keratina lichida dupa care parul meu tipa si se roaga sa il tratez mai repede si o crema de maini cu alantoina care are un miros care mie imi aduce aminte de o zi de vara.
Voi ce v-ati mai cumparat si in materie de literatura dar si beauty???

1 comment:

  1. Foarte tari produsele, sa le folosesti cu placere. :D
    Vreau sa aflu rezultatele dupa :*
    Mi-e ft dor de tine,trebuie sa gasim o pauza sa ne intalnim si sa stam mai mult. Pupici.

    ReplyDelete

Un gand,o idee...