Friday, October 7, 2011

Bunatati pentru unghiute

Imi pusesem de mult in gand sa imi iau niste culori noi in garderoba unghiilor dar nu am dispus nici de bani si timp pentru a merge la cumparaturi.Si in consecinta pentru ca azi nu am avut cursuri am decis sa plec in cautarea ojelor perfecte pentru unghiutele mele.Zis si facut,am ajuns la magazinul de unde imi iau de obicei ojele,sunt ieftine si spun eu ca de calitate,pana acum nu m-au dezamagit.Cand am vazut multitudinea de culori imi venea sa le iau pe toate acasa dar totusi imi alocasem doar un buget mic asa ca m-am infipt in stand si mi-am ales cu greutate 10 oje,mai deschide,mai inchise,mate(obsesia mea recenta),stralucitoare si practic 9 sunt ale mele si una e a mamei care nu se lasa convinsa sa poarte culori mai tari,asa ca ceva nude,diafan i se potriveste ca o manusa.
Dupa cum spuneam pentru mine in mare parte nu conteaza firma cat conteaza calitatea si fara suparare dar cred ca uneori o ora de 2 lei face mai mult si e mai buna decat una de 40 de lei.Acum fiecare cu parerea lui.Voi posta mai jos cateva poze cu ojele ce mi le-am luat si culorile alese.
Stiu ca vara a trecut dar daca asta vara nu am gasit green mint,acum ma pot bucura de el:-)

albastrul este absolut fabulor,sa nu mai zic de verde care ma duce cu gandul la natura:-)

am citit multe despre galben vara asta,si vreau sa ma conving singura cum e.Rozul este  oja mamei de care va vorbeam,iar cele doua mate sunt adorabile,imi plac foarte mult mai ales cel gri.



Voi ce culori preferati pe unghii?

2 comments:

  1. Toate! Sunt superbe culorile pe care le-ai ales. Fain ca ti-ai putut cumpara 10,...eu abia imi mai iau una, doua. Sa le folosesti sanatoasa. Astept noi poze cu modele de unghii. Esti o adevarata inspiratie!:D

    ReplyDelete

Un gand,o idee...