Sunday, March 17, 2013

Achizitii (9)

A trecut ceva timp de cand nu am mai asternut achizitiile mele insa azi a venit momentul unei noi postari de genul. Acum vreo 3 saptamani sau 2 daca nu ma insel impreuna cu bombonicile mele de fete, bloggeritele din Bv am pus o comanda la Mua, defapt la mine era prima mea comanda asa ca am fost timida si nu mi-am luat mare lucru. Mi-am luat un fond de ten pentru ca nu mai aveam nici macar BB cream si m-am gandit sa testez un fond de ten de la Mua si anume Matte perfect in nuanta Natural, sa va spun sincer mi-a fost teama un pic la nuanta pentru ca eu cum nu folosesc fond de ten nu prea stiu ce nuanta o sa mi se potriveasca, dar am avut un noroc de mi se potriveste chiar foarte bine. Pe langa fondul de ten mi-am mai luat doua rujuri din colectia la o lira si pot spune ca imi plac la nebunie.Cel mai mult imi place shade 14 Bare si la el am avut cateva emotii pentru ca in cautarile mele am dat de nuante total diferite de la cliente la cliente si ma rugam sa nu bata spre portocaliu cum am vazut un caz, insa este un nude foarte frumos. Pe langa comanda Mua, inainte sa ajunga mi-am comandat un ruj din noua colectie de la Avon, Perfect kiss daca tin bine minte, nuanta racy red de care am fost un pic dezamagita ma asteptam sa fie un rosu inchis dar parca la mine pe buze numai rosu inchis nu e, mi-a parut rau ca l-am luat pentru ca seamana izbitor cu shade 1 de la Mua, dar un pic mai inchis. Imi place mai mult textura celui de la Mua dar nu o sa-l las nici pe cel de la Avon, daca tot l-am cumparat. Ultima chestie care vreau sa vi-o arat azi este o poezie pe care mi-a scriso scriitorul Davin Chios si  publicata in volumul de poezii Love is Lethal. Este personalizata si imi place foarte mult.

Voi ce ati mai primit/cumparat?

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...