Wednesday, March 27, 2013

Ma facut mama ambasador...ZorileStore.ro

Cred ca ati aflat de campania organizata de ZorileStore.ro, intitulata 'Curatenia de primavara". Ei bine pe la mine inca nu si-a aratat fata primavara insa campania ma binedispune pe langa aceasta campanie organizata pentru toata lumea se mai afla in derulare o competitie pentru bloggeri si anume se cauta blogger ambasador pentru ZorileStore.ro
Mie personal imi place foarte mult magazinul online, preturi raportate la calitate iar marea mea dezamagire a fost ca anu trecut cand am fost la mare in Mangalia am fost atat de aproape de magazinul lor si abia in ultima zi mi-am dat seama. Eh, poate alta data, ca si in alte dati cand v-am vorbit despre ei, au produse bune mai ales sandale, papuci dar si pantofi sport.
M-am decis sa imi incerc norocul poate poate de data aceasta nu voi ajunge ca simplu turist pe la ei ci ca un ambasador.
Din categoria campaniei mi-au placut mult perechea de papuci Grendha, ii vanez de mult si au un design foarte ingenios si comod desi au talpa ortopedica. Usori si placuti pentru plimbari in serile calduroare de vara.
Mai detin o pereche de pupuci insa de la Ipanema si sunt foarte incantata de ei, am umblat toata vara cu ei iar la mare mi-au fost cei mai buni prieteni.
Va recomand cu caldura sa vizitati site-ul ZorileStore pentru ca nu veti regreta.


No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...