Sunday, March 10, 2013

O scrisoare. (2)

Draga mama,

De ziua ta as vrea ca toate florile din lume sa infloreasca pentru tine si toate stelele sa scateieze si sa iti lumineze viata.Mereu mi-ai fost alaturi cand viata mi-a aratat fata ei mai putin prietenoasa si ai luptat ca monstrul lacrimilor sa nu imi stearga zambetul mieros de pe fata.
  Colier Fairy Diamonds made with Swarovski ElementsO mama nu este doar o mama, este un erou national pentru copilul ei. Super eroina care alunga monstrii de sub pat noaptea, se lupta cu vrajitoarea din dulap si incearca sa il reduca la tacere pe spiridusul nazdravan de pe pervaz. Duce in fiecare zi o lupta grea ca printul sau printesa ei sa nu aiba de-a face cu balaurul furios, iar cand cresc mai mari se ingrijesc ca sa isi intalneasca jumatatea regala. Mama mea e eroina mea de poveste care si-a sacrificat o parte din viata pentru a-si creste zana, a educato sa fie politicosa cu spiridusi din padure si cu celalalte zane. A invatato sa-l respecte si pe balaur desi mereu e morocanos, sa ii ajute pe pitici cand au nevoie dar cel mai important a invatato sa nu uite niciodata magia vietii.
Cu timpul zana a crescut si s-a transformat intr-o domnisoara pe putin la fel de morocanoasa ca balaurul, a inceput sa fie rebela si sa faca tot de capul ei, a intalnit un zan care i-a cam frant inima, insa mama, eroina povestii a consolato si i-a amintit ca fiecare zana are sortitul ei, sa aiba rabdare si va veni si timpul ei.A temperato si a devenit mai matura, a aduso cu picioarele pe pamant.
In ultimi doi ani, mama ai facut eforturi colosale ca sa imi oferi o viata asa cum merita orice copil, ai fost si mama si tata pentru mine, m-ai temperat, m-ai certat si m-ai invatat numai de bine de aceea meriti cei mai bun iar anul acesta am ales ca simbol al iubirii mele nemarginite un colier cu o zana pentru ca ai fost zana mea de la incepul vietii mele si continui sa fi necontenit. Imi luminezi fiecare zi cu surasul tau. Magia prinde aripi atunci cand ma incurajezi ca o sa fie bine.De aceea unul din cadourile ce vreau sa ti le ofer de ziua ta este colierul plin de magie.Al doilea cadou as vrea sa fie inima mea, insa tot ce pot face e sa iti arat simbolic toata stima si respectul meu fata de tine asa ca iti daruiesc o pereche de cercei in forma de inimioara rosii.Ai fost, esti si vei ramane eroina mea iar toate cadourile din lume nu ar acoperii dragostea care ne leaga. Legatura sacra dintre o mama si copilul ei nu poate fi slavita nici cu cele mai mari bogatii din lume.

Cu drag,
a ta fiica.
Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013


No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...