Friday, March 22, 2013

Alba ziceai?

ROCHIE MIREASA NICOLE SPOSE 13011 NOVELLANu sunt genul ala de fata care isi viseaza de mica rochia de mireasa, iar cand vine ziua cea mare sa o si aleg, sa stiu exact care imi este potrivita. Defapt ma inspaimanta ziua aceea in care va trebui sa fac pasul asta. Sa imi aleg rochia.De ce?
Pai pentru ca varietatea este mare, eu sunt foarte sucita si probabil  nici macar zece magazine nu o sa fie suficiente pentru a o gasi. Pe ea, rochia perfecta. Rochii de mireasa sunt cam pe toate drumurile ca sa spun asa insa nu toate sunt extraordinare.
Inca nu m-am gandit ce rochie o sa port insa am dat peste un site ce imi place mult si pot spune ca am gasit cateva rochii care mi-ar placea sa le admir in oglinda pe mine. Ca doar imediat vine si vremea aia si o sa fiu chiar pe langa cu alegerea rochiei. Magazinul La Novia este un magazin specializat in rochii de mireasa si varietatea este una mare.
ROCHIE DE MIREASA COLET SPOSI 62431Acum intrebarea e alta? Ce model, pai dupa cum stiti rochiile de mireasa au o varietate cat vezi cu ochii si dincolo de aceasta limita. Imi plac rochiile stilul printesa, insa la inaltimea mea cred ca as arata ca un pitic cu o cupola deci trebuie sa ma axez pe alt model. Imi mai face cu ochiul tipul sirena, care mie una imi plac mult insa nu pe mine (v-am mai spus ca sunt greu de multumit?). Cred ca as purta , adica sigur as purta o rochie ce are corset, mor dupa corsete asa ca acest stil mi s-ar potrivi cel mai bine. Acum ceva timp m-am visat mireasa, imbracata cu o rochie stil gresesc care mi-a dat de gandit daca nu cumva chiar aia o sa fie modelul de rochie pe care il voi purta la nunta mea.
La Novia nu numai ca putem sa achizitionam rochii minunate la preturi accesibile ci gasim si rochii de mireasa de inchiriat. Da, ati auzit bine, daca nu ne putem permite o rochie a noastra putem inchiria o rochie si sa fim stralucitoare in cea mai mare zi din viata noastra. Va invit sa aruncati si voi un ochi si poate va gasiti rochia visurilor.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...