Tuesday, March 26, 2013

Odiseea de astazi. (11)

DSC05990Cred ca toti am auzit despre legendele Greciei antice si ne fascinau cand eram de-o schioapa. Nu stiu pe voi, insa eu mereu mi-am dorit sa ajung in Grecia, prea frumos descrisa inca din antichitate. La inceput am auzit de zei, apoi de titani, apoi muritorii ce au facut legenda iar mai apoi am descoperit fiintele supranaturale. Majoritatea din noi am auzit de pasarea phoenix sau de centauri si poate si de cerber. Insa nimfele au ramas si astazi fiintele fabuloase din Grecia antica care ma obsedeaza. Dintre zei, Afrodita este zeita care m-a fascinat de mica, mi-o imaginam avand frumusetea. Cine nu a auzit de Elena si Paris si de Troia sau de faimosul labirint al minotaurului. Toate acestea au fost in Gracia, un paradis al legendelor si al fantasticului. Tara insulelor si a zeilor. Poate ca este una din tarile cele mai bogate in legende iar asta atrage turistii in fiecare an. Insa astazi vreau sa va povestesc despre Corfu.
Ca sa nu mai zic ca la mine azi a nins mai ceva ca de Craciun si tare mi-ar fi placut o vacanta in Corfu. Acolo iernile sunt blande, mult mai calduroase ca la noi insa sa nu exageram. Corfu din nefericire nu exceleaza in vegetatie luxurianta insa totusi nu mergem sa vedem copacei, ca avem si noi ci dorim sa ne bucuram de soare, de mare si de priveliste. Iubitoarelor de flori in special le va surade idea unui excursi in Corfu deoarece exista o varietate extrem de mare de orhidee. In primul rand ce as face eu cand ajung acolo, e ce as face si aici in Romania, imi las bagajul si direct pe plaja. Am obiceiul asta de cand eram micuta si mergeam la mare, primul lucru cum ajungeam imi doream sa imi ude marea talpile arse de nisipul incins. Sa va mai spun ca in Corfu apa are culoarea smaraldului si nisipul este fin si numai bun de facut plimbari la lumini lunii(da, nu ma bateti stiu ca luna nu are lumina proprie) insa daca preferati o plaja mai rustica exista si plaje cu pietricele, asa cum vedem prin filme. Ce trebuie sa stiti cand plecati cu un charter Corfu ar trebui sa aveti in vedere atractiile turistice ce le puteti vizita. Acestea ar fi cetatea, biserica Sf. Spiridon unde puteti afla legenda lui, stradutele inguste si intortochiate care dau un sentiment placut, de legenda, o atractie cel putin turistica sunt si multitudinea de terase si taverne.Va propun sa va ganditi  la o astfel de vacanta iar in ajutorul dumneavoastra sar cei de la  Agentia de turism Paralela 45 care va stau la dispozitie pentru a va putea indeplini visele unei vacante perfecte.
Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...