Wednesday, March 6, 2013

M-am indragostit de ...(1)

Viata...De viata m-am indragostit pentru ca odata cu primavara, natura infloreste, revine la viata. La fel si noi, oameni. Renastem, aruncam haina veche si posomorata a frigului si a iernii si o imbracam pe cea usoara si infloritoare a primaverii. Natura inca o data ne dovedeste ca a invins in lupta apriga cu iarna si ne vine in ajutorul nostru al femeilor numai cu lucruri bune.
Natura mereu ne-a fost aliatul de nadejde cand am avut o problema de natura cosmetica. De ce?
Pentru ca de cand ma stiu leacurile babesti, realizate cu ajutorul mamei natura ne-au ajutat mult mai mult decat au facut-o cele din comert.
farmecBunica mea si de asemenea si mama faceau tincturi pentru pus pe rani, cosuri zgarieturi si asa mai departe. Aliatul cel mai bun al omului a fost natura, atata timp cat si omul o protejeaza. Natura este darnica cu noi atata timp cat o resprectam si noi.
De asemenea ca tot veni vorba de natura imi amintesc de bunica ca avea o frumusete naturala, singurele creme cu care se dadea erau cele facute de ea. In ziua de azi frumusetea naturala este data la o parte, injosita ce cea artificiala. Cu cat esti mai plastica in ziua de astazi cu atat esti mai placuta. Noi, societatea am uitat ca frumusetea naturala este cea care conteaza, aia ce o detinem toate femeile dimineata cand ne trezim, ciufulite si morocanoase. Atunci suntem cele mai frumoase fiinte ce a putut fi create. Fara discutie. Aia da e frumusetea noastra, nu aia in care incarcam inutil uneori fata cu milioane de prostii doar pentru a spune "vai ce frumoasa sunt". Dupa parerea mea frumusetea vine din interior in primul rand, machiajul doar imbunatateste imaginea insa nu putem spune ca dintr-o urata va scoate o miss. Si nu, nu exista persoane urate, toti suntem frumosi in felul nostru, iar frumusetea naturala este cea care ne face atat de unici si de diferiti. Si daca tot tinem la frumusetea naturala eu zic sa o intretinem tot cu produse naturale. Asa ca am sapat dupa asa ceva si am ajuns la comoara Farmec. Da, exact produsele noastre romanesti ce ne sporesc farmecul natural acum ne imbie cu o proaspata gama care asteapta sa fie incercata. Chiar asa se si numeste gama Farmec Natural si este amalgamul de idei si concepte a unor oameni fermecati ce au aducat galbenelele, aloe vera si uleiul de argan si au incropit o gama la fel de naturala ca si frumusetea de care vorbeam mai sus. Iar ambasadoarea gamei Farmec Natural este Giulia, o mamica si o cantareata exceptionala, mereu am admirato si am spus ca dincolo de masca ce o poarta in concerte si emisiuni este o femeie frumoasa in adevaratul sens al cuvantului. Stiu ca mereu a fost naturala iar ideea de a fi imaginea gamei este una absolut geniala. Asa cum este si sloganul campaniei de promovare a gamei Farmec natural, va urez si eu indragosteste-te de viata, adu natura in viata ta, fi naturala si poate asa vom readuce moda frumusetii naturale pe plaiurile mioritice.
Articol scris pentru Spring Superblog 2013


1 comment:

Un gand,o idee...